For alle beboere i Lia Borettslag
Torsdag 19. februar 2026 kl. 18.00–20.15 på Sentrum videregående skole – auditoriet
Program
18.00 – 18.10
Innledning v/ Tom Haget
18.10 – 19.00
Informasjon fra Telenor v/ Jomar Johnset
– Oppgradering og bygging av nytt fibernett fra Telenor (planlagt leveringsdato 20.04.2026) – ingen husleieøkning.
– Hvilke muligheter og fordeler vi får med fiber, i stedet for koaks som vi har i dag.
– Sikkerhet og svindeltrendene som vil prege 2026.
19.00 – 19.20
Minglepause med kaffe og kringle.
19.20 – 20.00
Informasjon om planer og utfordringer i Lia brl. v/ styret.
– Informasjon om borettslagets «nye» hjemmeside.
– Oversikt over prosjekter og husleie fra 2009 til i dag.
– Husleieøkning (økning av felleskostnader fra 01.01.2026).
– Garasjeporter.
– Oversikt over strømkapasiteten i borettslaget (ladestasjon utenfor leiligheten og nytt OV).
– Snørydding i borettslaget (forskjell på private og kommunale veier).
– Sosiale aktiviteter i Lia Borettslag.
– Saker under arbeid og planlegging.
20.00 – 20.15
Avslutning v/ Tom Haget
– Spørsmål og innspill til saker styret skal/bør arbeide med i 2026 og framover.
Vær snill og legg merke til møtestart – kom i tide.
